Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)




da follower

()


100% Copyright by miszz pija
Powered by Blogger.

Twitter fb
“1st Giveaway By Puterikasih.com”

Assalamualaikum...
ape kabor semua??sihat d0p??saya harap semua sihat la disamping keluarga tercinta..huhu
opss satu lg jgn tnggal suruhan agama ek,hehe *xda motif
kali nak join giveaway untuk kali ke 3,huhu
sementara tangan ni masih berminat nak buat entry untuk join giveaway,so kena la join,huhu
h0pe dapat la jd pemenang kn,hihi
saya nak join giveaway dari puterikasih   ...ha,puteri tu u ollss,hehe
so hadiahnye memang la konpem gempak kn,hikhik
tp tdi dah tgok senarai yg join,mak oiii ramai nak mam***,hihi
xpela tetap nak join jugak la,mane thu ade rzki kat sini kn,aminnnn


hah,lau korang pun nak join,tekan jew kt sini puteri kasih 1st giveaway
jom la join,rugi tau lau xjoin,huhu
hadiah dia mmg saya ckap gempak r,http://matcuoi.com  
haha..nampak x tu mata berduit saya,jhat kn??hikhik
tp xpela saya nak jugak puteri pilih saya ek,hihi pelishhh *buat muka seposen
okey..sekarang jom kita chekidout siape la tuan punye giveaway ni dan sponsor2nye,huhu

“1st Giveaway By Puterikasih.com ini dianjurkan oleh puterikasih  dan ditaja bersama oleh


n then cik puteri nak saya tag kawan,so saya nak tag...
 aishah 
ilia  
then lastly to end this entry....
i beg to you cik puteri plizz give me the prize,hehe *demand
   ok lah...assalamualaikum,
http://matcuoi.com