Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)




da follower

()


100% Copyright by miszz pija
Powered by Blogger.

Twitter fb
peplum giveaway by full house closet (^_^)

Assalamualaikum my blog readers yg dikasihi Allah s.w.t sekalian,
how wau uuu???hihi chewah speaking...
sekali lagi saya nak buat entry untuk join giveaway,huhu
mesti korang cakap mentang2 dah thu giveaway tu ape,selalu je nak join..
hehh,hader aku kisah??hahahttp://matcuoi.com 
kali ni nak join giveaway anjuran anak incik mokhtar ,hah lau korang nak join jugak jom lerr,
xsusah pun,korang tekan je cini ------->giveaway owhsome!!!
and then,ha dpat x??lepas tu korang bace la syarat2 dia,senang je kan,huhu
bukan ape saya join giveaway ni sbb hadiah tu cam best je,hihi
peplum tau korang..
dah la saya ni xpernah ada pun peplum ni,selama ni tgok org je pakai,
nak jugak ler rasa,hihi
mohon tuan giveaway pertimbangkan ye..hehe

http://matcuoi.com 
n then saya dah design dah cover yang tuan giveaway nak tu,hihi
h0pe berkenan la ek,pelissss

hihi..cun x??
cakap la cun,hehe
budak tu sya kidnap kat FullHouseCloset hehe,jgan mrah
just xda idea nak buat camne,
kira try n error la ni,
lau dapat alhamdulillah tapi lau xdapat tu xda rzeki la kan,hihi
mencuba je sekadar mampu..
okey la..off dlu..
eyh3,jap...
tak tag lagi kawan2,hihi.,,saya nak tag,
1.sya,(^_^)
2.athira wahid

wokeyh,done everything,chewah speaking lagi,haha
ok,h0pe menang,aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..
ok,assalamualaikum.
muahh cikit,hihi *gatal


http://matcuoi.com