Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)




da follower

()


100% Copyright by miszz pija
Powered by Blogger.

Twitter fb
wanita solehah (^_^)

Assalamualikum..

alhamdulillah masih diberi peluang lagi untuk bernyawa di bumi Allah S.W.T ini,
mungkin ilmu dan amal saya ni masih belum cukup,
tu Allah xambik lagi nyawa saya,
dia bagi lagi peluang kat saya untuk bertaubat,
subhanallah,
indahnya kuasa Allah kn kawan2..
 

Allahhuakbar,
bila fikir balik,takutnya dengan azab Allah,
betapa banyak dosa yang saya telah lakukan dulu..
membuka aurat sesuka hati,
berpegangan tangan dengan bukan muhrim,
melihat sesuatu yang tidak patut dilihat..
nauzubillah,banyak sangat titik hitam dalam hati ini ya Allah.
sehingga apabila difirkan banyak mana pun aku bertaubat,belum tentu semua taubat aku diterima..
masyaAllah,takutnya..
sekarang bila tengok ramai rakan2 yang sudah berubah,
mula menutup bahagian yang sememangnya perlu ditutp,
masyaAllah indah kan nikmat Allah ni..
kalau Dia hendak semua akan terjadi dalm sekelip mata..
"kunfayakun"
ya Allah kau tetapkanlah iman aku untuk terus meniti di jalan lurusMu,
janganlah engkau pesongkan hatiku lagi ya Allah,
tetapkan iman aku ya Allah..
aku tahu perubahan ini perlahan dan sedikit demi sedikit,
tapi aku juga tahu engkau maha pemurah lagi maha penyayang...
sesungguhnya aku takut pabila memikirkan azabmu ya Allah.
melihat  akan rakan2 yang dah berubah,
sifat dengki terus menerkam dalam hati,
bukan dengki dengan kecantikan mereka tetapi dengki dengki dengan nikmat yang mereka peroleh..
subhanallah...insyaallah diri ini akan menjadi insan yang berguna,amin ya rab.


sekian sahaja coretan kali ini,
moga dapat merubah dari yang hitam kepada putih.,
amin,
assalamualaikum.